מכונות חיתוך מזון

מטבחים מוסדיים וגדולים הפועל בשירות מסעדות, חברות קייטרינג, מפעלים, קיבוצים ואחרים נועדו לייצר כמויות מנות רבה בטווחי זמן קצרים. המנות הקרות או החמות צריכות להיות מוגשות במהירות ותוך פרק זמן קצר לעשרות ומאות סועדים. במרבית המקרים, לא ניתן להכינן יום או יותר מראש והם חייבים להיות מוגשים טריים. הדבר מחייב היערכות מתאימה הכוללת גם שימוש במכונות חשמליות לעיבוד מזון. המכונות נועדו לקילוף, לחיתוך, למעיכה, לריסוק וכדומה של כל חומרי הגלם המגיעים למטבח.


מכונות חיתוך מזון הן אלה המבוקשות ביותר, ולמעשה, הם שם כולל למכלול שלם של מכונות המותאמות לחיתוך פרודוקטים שונים המגיעים, בין היתר, מהחי והצומח. ניתן למצוא מכונות חיתוך בשר שחלקן הן מסורים המסוגלים לחתוך בשר חי או קפוא, וכן, דגים. ניתן למצוא מכונות לחיתוך ירקות שונים, מכונות לפריסת לחם, גבינות, נקניקים ובשר מעובד אחר ועוד. כל המכונות הללו, ואחרות נוספות, מגיעות במפרטים שונים המייחדים אותם בגודל, בתפוקת העבודה וההספק ועוד. יש אוטומאטיות ואחרות ידניות. מטבע הדברים, מטבח הפועל באינטנסיביות רבה רוכש את הגדולות האוטומאטיות. יחד עם זאת, ניתן לראות דגמים קטנים יותר במעדניות ובחנויות דומות.

הן עשויות מחומרים איכותיים וחזקים, ובמרבית המקרים, מנירוסטה הנחשבת למתכת חזקה שאיננה מחלידה. בכל מכונה יש מנגנוני בטיחות שנועדו לשמור על בטיחות המפעילים. כל המכונות הללו מגיעות עם שלל חלקים וסכינים שניתן להחליפם למטרות חיתוך שונות. כולן מצליחות לשמור על טריות המוצרים ועל חיתוך היגייני. מומלץ לרכוש אותן אצל משווקים בעלי תשתית תומכת המספקת ייעוץ, מכירות ושירותי תיקונים. ברשות משווקים אלו יש מכונות מזון המיוצרות על ידי יצרנים בינלאומיים בעלי מוניטין המוכרים תוצרתם בכל העולם. עובדות אלו הן, בין היתר, ערובה לאיכותן הגבוהה.

דילוג לתוכן