מכונת מיון פירות למכירה

פירות מסוגים שונים נמכרים כשהם ארוזים באריזות נאות למראה שחלקן הן גם אריזות וואקום. להבדיל מפירות הנמכרים בתפזורת ואותן ניתן לראות על דוכנים בשווקים, ובמקומות אחרים, פירות ארוזים עוברים תהליך מושקע מרגע הגעתם מהקטיף. הם נשטפים, ממוינים ונארזים היטב. צרכנים רבים רוכשים פירות בשיטה זאת בגלל היתרונות הרבים הנלווים לה. הפירות איכותיים מאוד ונשמרים היטב בתוך האריזה, כך, שניתן לעשות בהם שימוש גם זמן רב לאחר רכישתם. אין צורך לטפל בהם יתר על המידה בטרם מכינים מהם את המנות. הבונוס למשווקים הוא המחיר הנאה שניתן לקבל עבורם.

בתי אריזה לפירות וירקות מחזיקים ברשותם מכונות מיון מסוגים שונים. כל אחת מותאמת לפרי אותו רוצים לארוז. בבתי אריזה גדולים מחזיקים לפחות מכונה אחת, ולרוב, אחת נוספת לפחות  לגיבוי למקרים בהם יש עומס, כאשר הראשית מתקלקלת ועוד. כאשר בעלי בית האריזה אינם רוצים להשקיע רבות במכונה חדשה הם יכולים לחפש ישנה מיד שנייה. באתרים שונים ניתן למצוא מכונת מיון פירות למכירה אשר נמכרת במחירים נמוכים, יחסית, לחדשה. כאשר הניצול שלה הינו חלקי, אזי, היא  תתאים מאוד לצרכים.

כל מכונת מיון מדגם חדש, יחסית, הינה בעלת טכנולוגיה מודרנית הכוללת מיון מקדים על ידי מסננים שונים ובנוסף, חיישנים למיון אופטי. כך, היא מבצעת מיון ברמת דיוק מרשימה מאוד.  כל הפעילות מתבצעת אוטומאטית ללא מגע יד אדם ודבר זה תורם ליעילות, לאיכות, וכמובן, לחיסכון בשעות עבודה. תהליך מיון הפירות נעשה בעת שהם עוברים על מסוע בעל נקודות יציאה רבות. הם מחולקים על פי עיבוד תמונה ומשקל, וכן, על פי  צבע, ולחות. במכונות מיון לתפוחים, למשל, יש מנגנון המתיז שעווה על הפירות לשם הגברת עמידותם. מומלץ לערוך סקר שווקים לפני הרכישה.

 

דילוג לתוכן