מכונות אריזה אוטומטיות

מרבית המוצרים מגיעים לשווקים כשהם ארוזים היטב. למעשה, כמעט ואין דרך אחרת להוביל אותם. כלי בית ועבודה, מוצרים חקלאיים, מוצרי מזון למיניהן לבני אדם ולבעלי חיים ועוד. מטרת האריזה היא לשמור היטב על המוצרים מפני פגיעות בעת שהם שינועם. כך ניתן טוב יותר לאחסנם ולסדרם על מדפים, משטחים וכדומה. על האריזה ניתן לכתוב תכנים טכניים ופרסומיים ומידע מגוון אחר. אריזות מיוחדות שחלקן בוואקום נועדו למזון והן שומרות עליו שלא יתקלקל בעת שהוא בא במגע עם הסביבה החיצונית.

מכונות אריזה אוטומטיות בבית אריזה אורזות את המוצרים במהירות ועם מינימום של מגע יד אדם. קיימות מכונות שונות המיועדות לאריזת מוצרים המציעות פתרונות אריזה למזון מסוגים שונים. הן נבדלות ביניהן במפרט, בכושר תפוקתן ועוד. מכונות אריזה מיוחדות הן מכונות שרינק אשר משתמשות בניילון נצמד לעטיפת משטחים שלמים או מוצרים בודדים. יש גרסאות שונות למכונות אלו. חלקן מכונות עם במה מסתובבת שעליה מניחים את המוצרים אשר נעטפים, ואחרות הן מכונות בהם גליל הניילון מסתובב ועוטף את המוצר. יש המיועדות לאריזה בשרינק מכווץ בחום, יש אריזה כפולה בשרינק וכדומה.

מכונות אחרות נועדו לאריזות קופסאות קרטון הנארזות אוטומטית כאשר הן המוסעות על סרט נע. הן מיועדות לתעשיית המזון, הקוסמטיקה, התרופות, הכימיקלים ועוד. קיימות מכונות אריזה אוטומטיות למגשיות שאף הן נעות על סרט נע. אחרות נועדו לאריזה אוטומטית של תערובות אבקה. המוצר נשקל ונארז אוטומטית בתוך אריזות העשויות מניילון ולאחר מכן, נע על סרט נע ישר למיכל האחסון. אחרות הן מכונות אריזה עם אורגינייזר, ויש עם ספירה אשר נועדה לספירת המוצרים הנארזים. כל המכונות הללו יעילות מאוד וחוסכות כוח אדם ושעות עבודה. מומלץ לרכוש אותן אצל משווק בעל מוניטין אשר מספק גם שירותי תחזוקה.

 

 

דילוג לתוכן