מכונת שטיפת ירקות

מכונת שטיפת ירקות

המדריך האולטימטיבי למכונות אוטומטיות לשטיפת ירקות

הקדמה: מהי בדיוק מכונה אוטומטית ומדוע תרצה אחת כזו?

ירקות הם אחת מקבוצות המזון החשובות ביותר והם גם מקור מרכזי של חומרים מזינים. לרוע המזל, שטיפתם ביד היא לרוב משימה שלוקחת זמן רב, לכן מעבר למכונת שטיפת ירקות תעשייתית הינה פתרון כלכלי, יעיל ובטוח.
ראשית כל חשוב לדעת ששטיפת ירקות חשובה מאוד לבריאות מכיוון שהיא מסירה לכלוך מפני השטח של הירק, השטיפה נועדה גם להסיר כל עקבות של חומרי הדברה או כימיקלים המשמשים בחקלאות כגון קוטלי עשבים, מרחיקי מזיקים וכו’.
בנוסף מכונת שטיפת ירקות משמרת חומרים מזינים על ידי הפחתת החשיפה למים ולאוויר במהלך השטיפה, וכך נשמרים הערכים התזונתיים המעולים של הירקות הטריים.

 

מכונת שטיפת ירקות

כיצד לבחור את מכונת השטיפה הטובה ביותר עבור הירקות?

על מנת להתאים לבית העסק שלך את מכונת שטיפת הירקות המתאימה ביותר חשוב להיות בקיא בכמויות התוצרת אותה היצרן משווק, גודל ונפח השטח המיועד עבור תהליך השטיפה, מומלץ להיוועץ באיש מקצוע בתכנון קו ייצור במידה ונדרש המשך להתהליך.

10 התכונות המובילות שהופכות מכונת כביסה נהדרת לירקות

מכונת מיון פירות תעשייתית טובה משלבת מגוון אופציות שנועדנו להגביר את בטיחות המזון ואיכות הירק על ידי: מערכת סינון חרקים כפולה על מנת להתמודד עם מזיקים בצורה יסודית, סילוני אוויר כדוגמאת ״ג’קוזי״, מסוע יציאה עם מפוח שואב נוזלים על מנת לנקות לחלוטין את התוצרת, מערכת חכמה לניהול השטיפה על מנת לחסוך במים, מערכת קירור או חימום המים באמבט השטיפה.

מסקנה והמלצות

כפי שהבנו שטיפת ירקות ביד יכולה להיות משימה סזיפית, קשה, איטית ולרוב אינה נעשית בצורה יסודית כמו שצריך. זה יכול להוביל להימצאות חיידקים על התוצרת, מה שעלול להוביל להרעלת מזון. לכן מכונת שטיפת ירקות תעשייתית הינה הפתרון המושלם עבור התעשייה כאשר היתרונות המובהקים ביותר מבחינה כלכלית ובטיחותית.

דילוג לתוכן