מטחנת תבלינים תעשייתית

בכל מנת מזון יש כמות מסוימת של תבלינים שבלעדיהם היא אינה יכולה להיות טעימה וערבה לחיך. ניתן למצוא סוגי תבלינים רבים המגיעים בצורות שונות כולל כאשר הם טחונים דק. ניתן למצוא כמוהם בשקים גדולים בחנויות השונות והן נקנות בתפזורת. המוכר שוקל מול עיני הלקוח ואורז אותם. אלא, שרבים מהלקוחות מעדיפים לקנות אותם כשהם ארוזים באריזות הרמטיות השומרות על איכותם, טריותם ועל הארומה שלהם. האריזות עשויות מנייר מיוחד, ניילון, פלסטיק וכדומה ומגיעות במגוון צורות.

מטחנת תבלינים תעשייתית במפעלי מזון נועדה לטחון את התבלינים המגיעים, לרוב, כשהם צמחים ו/או פירות וירקות יבשים כמו פלפלים חריפים, זעתר, אורגאנו, קינמון, אגוזים ושקדים ועוד. ניתן למצוא מגוון רחב של מטחנות כאלו אשר נבדלות אלו מאלו בגודל, במפרט, בתפוקת העבודה שהן מסוגלות לייצר ועוד. כל אחת מגיע עם טכנולוגיה מודרנית המאפשרת טחינה אוטומטית. התעשייתיות הן גדולות רצפתיות היכולות להגיע למשקלים גבוהים של עשרות ק"ג. כל אחד מגיעה עם יכולת קיבולת שונה כאשר הדגמים הגדולים  מסוגלים לקלוט עשרות ק"ג ומגיעים למהירות עבודה גדולה בעלת הספק רב.

למכונות הללו יש יתרונות רבים. הן שקטות, יציבות בעת העבודה, יש בהן מנגנונים המגנים מפני עומס יתר. בשעת הפעולה הן לא יוצרות אבק רב ומסוגלות לטחון סוגים שונים של מזון כולל דרגת טחינה דקה של תבלינים שונים. הן עשויות ניירוסטה אשר הינה, למעשה, פלדה מגולוונת שמטבעה היא חזקה. הציפוי יכול לבוא במגע עם מים ולא להחליד, ולכן, החומר מותאם לעבודה בסביבה לחה דוגמת מטבח, אולם ייצור ועוד. מכונות אלו נוחות לשימוש, קלות לניקוי ותחזוקה ומאופיינות בצריכת אנרגיה נמוכה. מומלץ לרכשן אצל משווקים בעלי מוניטין, כגון מושקט שברשותם תשתית מתאימה לממכר מטחנות תבלינים ומכונות שונות לתעשיית המזון.

 

 

 

 

 

 

 

 

דילוג לתוכן