מכונה תעשייתית לקילוף תפוחי אדמה

הכנת מזון ועיבודו אורכים, לרוב, זמן רב. הדבר בולט מאוד כאשר מכינים מזון בכמויות גדולות שנועדו לאירועים, לארוחות צהריים במפעלים, וכדומה. הצורך בייעול העבודה הינו קריטי. כך, ניתן להתגבר על כמות עבודה רבה בזמן מועט יותר ועם פחות עובדים. הדבר תורם, כמובן, בסופו של דבר, לחיסכון ניכר בעלות המזון המוגש. היצרנים המצליחים להוזיל את עלויות הכנת האוכל מספקים מנות מוזלות יותר, ולכן, מתמודדים טוב יותר מול מתחרים פוטנציאליים בתחומם.

מכונה תעשייתית לקילוף תפוחי אדמה

אחת הדרכים לייעול הוא על ידי שימוש במכונות מיוחדות המסוגלות לבצע עבודות שונות כמו, חיתוך, קילוף, לישה, ערבול ועיבוד מזון. מכונה תעשייתית לקילוף תפוח אדמה היא אחת הדוגמאות הטובות לסוג מכונה אשר מסוגלת לתת תפוקה גדולה בזמן מעט וללא מגע יד אדם. תפוח אדמה הוא מזון נדרש ובסיס ומשתמשים בו רבות משום כך, המכונה  הנ"ל מנוצלת היטב וכמעט בכל הכנת ארוחות, בוקר, צהריים או ערב מושקעות, בבתי מלון ובמקומות נוספים.

ניתן למצוא מבחר של מכונות מזון המיועדות לתפוקות שונות ולקילוף כמויות משתנות. הקטנות –  החל מחמישה קילוגרם בו זמנית ואילו הגדולות – לקילוף בו זמני של כ 50 קילוגרם. בין לבין ניתן למצוא גדלי ביניים של 25 ו 35 ק"ג. שיטת הפעולה זהה בכולם. בפתח אחד מכניסים את תפוחי האדמה המתערבלים בתוך המכשיר. במהלך הערבול מתבצעת פעולת הקילוף, ולאחר מכן, הם נפלטים מפתח אחר לכלי קיבול מתאים. המכונה מוצבת על הרצפה או על שולחן מיוחד. הגוף העיקרי שלה עשוי מנירוסטה שאיננה מחלידה כאשר היא באה במגע עם מים ולחות. בנוסף, יש לה חלקים נוספים העשויים פלסטיק. יש בה מנגנוני בטיחות שונים לטובת המשתמשים. מומלץ לרכוש אותן אצל משווקים בעלי מוניטין.

דילוג לתוכן