מסור בשר ועצמות

הציבור הרחב בישראל צורך מוצרי בשר ודגים בכמויות רבות. חלק גדול מחומרי הגלם הללו מיובא מחו"ל ואת חלקו האחר מגדלים במקומות שונים בישראל. בשר ודגים נמכרים במספר דרכים כאשר הם טריים ומצוננים וכאשר הם קפואים. בשר ודגים קפואים יש לעבד ולארוז היטב כדי שניתן יהיה למכור אותו באופן אטרקטיבי לצרכני הקצה שהם קהל היעד העיקרי.  בשר קפוא הינו קשה ומעבדים אותו באמצעות מכונות חשמליות מיוחדות בעלות עצמת מנועים גדולה.

מסור בשר ועצמות

הכלי העיקרי לעיבוד של מוצרים קפואים אלו הוא מסור בשר ועצמות. ניתן למצוא מגוון רחב של מכונות מהסוג הזה והן מגיעות עם מפרטים שונים הכוללים, עצמת מנועי חיתוך, בטיחות הפעלה ועוד. המכשיר הינו מסור שולחני או רצפתי המגיעים עם גימור נירוסטה איכותית. היתרון של הנירוסטה הוא בכך שהיא מתכת חזקה מאוד שאינה מחלידה כאשר היא מגיעה במגע עם מים ו/או לחות. למעשה היא פלדה המגיעה בעיבוד ובציפוי מיוחד. משום יתרונותיה היא מאוד מבוקשת בייצור כלי עבודה למטבח למסעדות, למפעלי מזון ועיבוד מזון ועוד.

מסור בשר ועצמות מגיע עם אלמנטים שונים של בטיחות כדי למנוע פגיעה בעובדים בעת עבודתם המאומצת והמסוכנת. בין היתר יש מעצור מסורית, הפסקת עבודה בעת פתיחת הדלת וכדומה. הוא מיוצר תחת בקרת איכות קפדנית ועומד בתקנים מחמירים של רשויות בטיחות באירופה ובארצות הברית. ניתן לבחור סוגי מסורים המיועדים לחיתוכים שונים. כל המסורים קלים לניקוי ולתחזוקה. אמינים מאוד ובעלי בלאי נמוך, יחסית. מה שמאפשר ניצולם לאורך זמן. מומחי החברה  המשווקת יכולה לייעץ ולהמליץ לכל לקוח מתלבט לגבי המסור המתאים לצרכיו. קיימים הבדלים בין מסורים רצפתיים ושולחניים והם  נובעים בעיקר מנוחות השימוש. כל המסורים הינם איכותיים ובעלי תפוקת עבודה גבוהה.

דילוג לתוכן