פתרונות אריזה למזון

מזון משווק במספר רב של דרכים. כאשר הוא מוצק, מצונן, קפוא, בתפזורת ועוד. יש צורך לארוז אותו היטב בכל מצב וסיטואציה. האריזה שומרת על תכולתה בעת השינוע בדרכים. לאריזה יש מטרות משנה נוספות. היא מונעת חדירת בקטריות וחמצן למזון, ובכך, שומרת על טריותו ועל אורך חיי המדף שלו. מזון המתקלקל בגלל עובש, רטיבות ולחות ומסיבות אחרות עלול להיות מסוכן לבריאות האוכלים ממנו. הדבר עלול לפגוע במוניטין של היצרן, לגרום לתביעות שונות ולהפסד כספי. אריזות נוחות מסייעות מאוד בעת האחסון והסידור על המדפים. יתרון אחר לאריזה הוא במראה הנאה שלה שנועד להגביר את אטרקטיביות המזון המאוחסן בה.

פתרונות אריזה למזון

יצרנים רבים מספקים שפע של פתרונות אריזה למזון. הם משתמשים במגוון רחב של חומרים מהם הן מיוצרות. מדובר על פלסטיק, ניילון, בד, נייר וקרטון, מתכת, זכוכית, עץ וכדומה. כל אריזה תותאם לסוג תכולת המזון. למזון קפוא ומצונן יתאימו אריזות ניילון ופלסטיק. ניילון קשיח ועבה ישמור היטב על הנתחים שבתוכו, וכאשר הם נארזים בואקום אזי גם הבשר או הדגים יישמרו היטב. עבור קטניות ומוצרי יסוד למשל יתאימו חומרי אריזה כמו: נייר, קרטון בדים, ואף זכוכית.  אריזות עץ נחשבות, לרוב, ליוקרתיות ומשמשות יותר למוצרי מזון מיוחדים.

פתרונות אריזה למזון נותנים מענה גם לאלמנטים חשובים אחרים. לכל אריזה יש סגר אופייני. יש סגרים חד פעמיים, יש שנועדו לפתיחות חוזרות ונשנות, יש סגרים בטיחותיים למניעת אפשרות של פתיחת ילדים, יש סגרים המותאמים גם לשימוש של ילדים. על אריזות ניתן גם לכתוב תכנים טכניים ותכני פרסום. חלקן מעוצבות בצורה אטרקטיבית מאוד והלקוחות משתמשים בהן אחר כך לשימושים שונים בבית ועוד. כל האריזות מיוצרות על ידי מכונות מילוי ואריזה מיוחדות ומודרניות.

דילוג לתוכן