קוצץ ירקות תעשייתי מחיר

המטבח התעשייתי אמור לייצר מנות מזון מוכנות לכמות רבה של סועדים בפרק זמן קצר. הפרודוקטים המגיעים אליו כוללים ירקות ופירות. מנות רבות כוללות ירקות מגוונים. מדובר על מנות ראשונות, עיקריות ותוספות. במקרים רבים, התוספות כוללות סלטים, ירקות מאודים, מבושלים, אפויים ואפילו צלויים. יש צורך לעבד את הירקות ולחתוך אותם. במטבח מוסדי כזה יש צורך במכשור חשמלי שיעשה את העבודה האינטנסיבית הכרוכה בקיצוץ מלפפונים, עגבניות, קישואים, פלפלים, גזר וירקות נוספים נדרשים.


קוצץ ירקות תעשייתי הוא המכשיר שנועד לכך, וניתן למצוא מגוון רחב של מכשירים אלו הנבדלים ביניהם במפרט, ובעיקר, בגודלם וביכולת ההספק והתפוקה שלהם. למרבית הקוצצים, ובעיקר למשוכללים שבהם, יש מספר אופציות חיתוך ירקות וניתן לקבל סכינים שונים המותאמים למכונה, כך שהגמישות לשפים הינה גבוהה. בנוסף, יש בכולם כפתורי ומנגנוני בטיחות שנועדו לשמור על בטיחות המפעילים. כל קוצצי הירקות עשויים מחומרים עמידים וחזקים שאף אינם מחלידים במגע עם מים ורטיבות. הגדולים עשויים , איפה, מנירוסטה שהיא פלדה עם ציפוי הגנה ויש בחלקם חלקים וכפתורים מפלסטיק. הבחירה נעשית, כמובן, על פי הצורך ונוחות השימוש.

שיטת העבודה זהה בכולם. בצד אחד מכניסים את הירק או מספר הירקות אותם רוצים לחתוך ולאחר הקיצוץ הם נפלטים למיכל או למגש המכילים אותם. קוצץ ירקות תעשייתי מחיר נקבע על פי הדגם אוותו בוחרים, על פי היצרן ועל פי שיקולים נוספים. לעיתים, מבצעים המשווקים מבצעי הנחות בהתאם לשיקוליהם השונים, לקראת סוף שנת המס, כאשר הם נתקעים עם מלאי, כאשר הם מנסים להחדיר דגם חדש לשוק ובנסיבות נוספות. מומלץ לרכוש מכונות מזון אצל משווקים ידועים אשר מחזיקים מוצרים של חברות בעלות מוניטין. בנוסף, הם מספקים שירותי תיקונים.

דילוג לתוכן